Średni czas ładowania strony dla witryn handlu elektronicznego.

Klienci domagają się szybszych stron internetowych, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.

Niska prędkość strony będzie kosztować ruch i konwersje sprzedażowe. Badania pokazują, że strona, której ładowanie trwa dłużej niż sześć sekund, traci około 1 na 2 odwiedzających.

Ponieważ świat jest dziś połączony cyfrowo, zrozumiałe jest, dlaczego konsumenci domagają się szybkich i łatwych zakupów online.

Dobrą wiadomością jest to, że poprawa szybkości ładowania strony nie jest nauką rakietową.

Przyjrzałem się 20 stronom produktów znanych marek e-commerce, aby zobaczyć, jak oceniają je pod względem szybkości strony. Wyniki pomogą Ci lepiej zrozumieć standardy średniego czasu ładowania strony i sprawdzić, czy odpowiadają one najlepszym praktykom dotyczącym czasu ładowania strony.

Zobaczmy, co może powodować klikanie przez użytkowników i jak temu zaradzić.

Czasy ładowania strony i ich wpływ na zachowanie konsumentów

Pauza.

Wyjmij telefon i wpisz swoje ulubione miejsce do odwiedzenia, które jest blisko Ciebie. (Czy to była twoja ulubiona restauracja?)

Zagrajmy w szybką grę: policz, ile sekund trwa ładowanie ich witryny.

Zobacz, jak moja agencja może zwiększyć ruch w Twojej witrynie

  • SEO – odblokuj większy ruch SEO. Zobacz prawdziwe wyniki.
  • Marketing treści — nasz zespół tworzy epickie treści, które będą udostępniane, uzyskiwać linki i przyciągać ruch.
  • Płatne media – skuteczne płatne strategie z wyraźnym zwrotem z inwestycji.

Czy to było mniej niż osiem sekund?

Jeśli wyszedłeś, prawdopodobnie trwało to zbyt długo.

A tego właśnie nie chcesz.

Agencja marketingowa Wrocław podaje, że średni czas ładowania strony wynosi 2,5 sekundy na komputerze i 8,6 sekundy na urządzeniu mobilnym, na podstawie analizy 100 najpopularniejszych stron internetowych na świecie.

Jeśli ładowanie witryny zajmuje więcej czasu niż zwykle, wpływa to na współczynnik konwersji, pozycję w rankingu i ruch.

źródło: niebieska korona

Według badań współczynniki konwersji mogą spaść o 17% z każdą sekundą wydłużenia czasu wczytywania, co może kosztować Cię pieniądze i potencjalnych klientów, którzy pozostają w Twojej witrynie.

Ankieta pokazuje, że prawie 70% konsumentów przyznaje, że szybkość strony wpływa na ich chęć zakupu w sklepie internetowym.

Pora się pospieszyć .

Pokażę Ci, co pokazało nam nasze zbieranie danych na temat średniego czasu ładowania strony.

Co nasze dane pokazują nam o czasie wczytywania strony

Nasza metodologia polegała na wykorzystaniu interfejsu Google do analizy średniej szybkości strony głównych witryn e-commerce.

Udaliśmy się do 20 różnych znanych witryn w obszarze handlu elektronicznego, aby zobaczyć, jak dobrze ich strony produktów układają się pod względem szybkości strony.

Zwróć uwagę, że w tym przypadku skupiliśmy się na największych nazwiskach w branży, a nie tylko na najlepszych w SERPach . Zrobiono to, aby zrozumieć, jaki byłby średni czas ładowania strony dla tych dużych marek w przestrzeni e-commerce.

Weź również pod uwagę, że jako wskaźnik sukcesu w zakresie szybkości strony wykorzystaliśmy wskaźnik największej zawartości (LCP), który mierzy, jak długo ładuje się główna zawartość strony.

Jak więc sprawdziły się różne adresy URL? Spójrz na poniższą tabelę:

Z naszej analizy wynika, że ​​100% przeanalizowanych stron nie uzyskało wyniku LCP ani wyniku Time to Interactive ( TTI ), zgodnie ze standardami Google:

  • 12 z 20 analizowanych stron (60%) miało mniej niż 10 sekund dla LCP
  • 2 z 20 stron (10%) znajdują się w obszarze „wymaga poprawy” dla LCP
  • 18 z 20 stron (90%) uznano za słabe pod względem LCP
  • 2 z 20 stron (10%) właśnie przegapiło mijającą granicę dla TTI

Czego nauczyliśmy się z naszych danych

Spośród 20 witryn przeanalizowaliśmy marki takie jak Adidas, Nike, Asos, Gucci, Warby Parker, Louis Vuitton i Apple.

Ponieważ 100% tych stron zawiodło LCP i TTI, uważamy, że należy zauważyć, że niektóre z tych marek sprzedają towary luksusowe i są powszechnie znane. Daje im to nieco większy margines błędu niż przeciętnemu graczowi w przestrzeni e-commerce.

Pokazuje to również, że bez względu na to, jak dużą jesteś marką, wciąż możesz poprawić wrażenia użytkowników w swojej witrynie.

Jednym ze sposobów na wyprzedzenie dużych marek w swojej branży jest szybkie wczytywanie stron, co poprawi wygodę użytkowników i zmniejszy współczynnik odrzuceń .

Ale okazało się, że to nie koniec wszystkich, ale tylko jedna część układanki, która pomoże stworzyć mistrzowską kampanię SEO w ramach holistycznych działań marketingowych.

Jak skrócić czas ładowania strony?

Teraz, gdy widzisz, jak szybkość strony wpływa na Twoje wyniki finansowe , możesz popracować nad poprawą czasu wczytywania strony.

Aby skrócić czas oczekiwania, postępuj zgodnie ze sprawdzonymi metodami dotyczącymi czasu ładowania strony:

  1. Kompresuj i optymalizuj swoje obrazy : nie tylko poprawia to wygląd, ale nie spowalniasz strony przez przechowywanie tak dużej ilości treści.
  2. Wyczyść pamięć podręczną : pomaga to wyeliminować pracę wymaganą do załadowania strony w przeglądarce użytkownika. Gdy korzystasz z przeglądarki internetowej, zapisuje ona dane ze stron internetowych w swojej pamięci podręcznej i plikach cookie. Wyczyszczenie ich rozwiązuje problemy, takie jak ładowanie stron lub formatowanie w witrynach internetowych. Dowiedz się, jak najlepiej wyczyścić pamięć podręczną tutaj .
  3. Usuń niepotrzebne wtyczki : czasami wtyczki nie są pomocne i mogą przeciążać Twoją witrynę. Upewnij się, że usunąłeś te, których nie używasz (i możesz to najpierw przetestować w swojej witrynie testowej).
  4. Użyj sieci dostarczania treści (CDN) : może to zwiększyć wydajność witryny, dostarczając treści z serwerów znajdujących się bliżej użytkownika niż serwer źródłowy. Obrazy przesyłają się znacznie szybciej dzięki tej metodzie. Na przykład Cloudflare to dobrze znany CDN.
  5. Usuń niepotrzebne przekierowania : Zbyt wiele linków przekierowań może powodować powolne ładowanie. Usunięcie ich może być szybką naprawą powolnej witryny.

Możesz nawet spojrzeć na swoje rozwiązanie hostingowe, aby zoptymalizować wydajność szybkości witryny dzięki wbudowanym zasobom szybkości strony.

Liczy się każda sekunda.

Skorzystaj więc z tych sprawdzonych metod dotyczących czasu ładowania strony, aby zapewnić użytkownikom dobre wrażenia.

Często Zadawane Pytania

Jak przyspieszyć ładowanie strony internetowej?

Niektóre najlepsze praktyki dotyczące czasu ładowania strony obejmują:
Kompresowanie i optymalizowanie obrazów
Czyszczenie pamięci podręcznej
Usuwanie niepotrzebnych wtyczek
Korzystanie z sieci CDN
Usuwanie niepotrzebnych przekierowań

Jaki jest dobry czas ładowania strony?

Chcesz trafić poniżej trzech sekund. Większość stron internetowych ładuje się poniżej siedmiu sekund. Jednak zalecany przez Google czas ładowania strony w przypadku witryn handlu elektronicznego wynosi maksymalnie dwie sekundy. Gdy strony ładują się wolno, użytkownicy są mniej zainteresowani pozostawaniem w pobliżu, aby dowiedzieć się, czy możesz zaspokoić ich potrzeby.

Jak sprawdzić czas ładowania strony? Zalecamy kontakt z firmą strony internetowe Wrocław.

Wniosek

Mam nadzieję, że widzisz, jak niska prędkość strony jest jednym z największych błędów, które szkodzą Twojej witrynie e-commerce .

Mówią, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze, a często Twoja witryna jest pierwszym wrażeniem klienta na temat Twojej marki.

Gdy czasy ładowania wydłużają się, konwersje e-commerce spadają.

Nie chcesz, aby Twoi klienci odskoczyli.

Nadążanie za szybkością strony Twojej witryny zapewnia konwersje, na których Ci zależy.

Może nie wydawać się to wielką sprawą, ale ma duże znaczenie dla odwiedzających Twoją witrynę.

Znalezienie rozwiązania i optymalizacja szybkości witryny nie wymaga wiele wysiłku.

Pomyśl o tym w ten sposób: popraw wydajność witryny , popraw swoją markę pomoże, Ci w tym outsourcing programistów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *